Privacy wet HVB Over ons. Nieuws Winterserie 2023 - 2024 Nacht van Loon op Zand Dussen Tilburg 25 km. Contact Vleuten Tilburg 80 km. Amsterdam Tilburg 125 km. Gorinchem Tilburg 40 km. Wat organiseren wij in 2024 Links NK Snelwandelen 20km 35 km. NK Snelwandelen 10km. 20km. Welkom

Wandel-Sport-Vereniging

Hart Van Brabant

Is een vereniging die is opgericht op 4 november 1959 in Tilburg. De naam is ontleend naar aanleiding van een wereldtentoonstelling die georganiseerd werd in Tilburg . De vereniging heeft zich toen aangesloten bij de wandelsportbond de KNBLO. In het prille begin werd er vooral gewandeld in groepsvorm en in uniform . Daarin heeft door de jaren een grote verandering plaats gevonden de vereniging bestaat nu uit een 50 tal  leden waarvan de meeste al een lange staat van dienst hebben zowel in het wandelen als organiseren.

Wij hebben dan ook  als principe om een vrienden club te zijn en te blijven.

Het bestuur bestaat uit 7 personen, we hebben ook een clubblad dat eens  per maand uitkomt alleen in de vakantiemaand slaan we dit 1 x over.

Binnen de vereniging worden ook diversen activiteiten georganiseerd hiervoor worden meestal commissies in het leven geroepen

Ook wij als wandelsportvereniging Hart van Brabant zijn in het bezit van een clublied.

clublied w.s.v. Hart Van Brabant